Saturday, March 2, 2013

Conteng-conteng

Hollaa....assalamualaikum uollss

hari ni nak cerita pasal habit aku masa tengah bosan..terutamanya dalam kelas..weee~
Serius aku cakap bila dah tak tau nak buat apa, mulalah tangan aku ni gatal nak menconteng apa-apa je yang ada kat depan mata aku ni.. hehe

        Dulu masa zaman sekolah2 memang aku ada 1 buku khas yang aku namakan BUKU CONTENG..sebab senang la aku nak menyonteng dalam kelas, kalau tak, takut ni habis jahanam semua buku teks sekolah aku conteng ni..

    Kat bawah ni, semua lukisan aku lukis masa tengah bosan..


anak itik yang hodoh

detective conan

yugi-oh

ranma 1/2

inuyasha

ranma 1/2

inuyasha

lukisan ini terhasil semasa ujian bulanan bahasa melayu semasa aku form 3..diconteng di belakang kertas ujian..haha

detective conan

   Amacam lukisan aku?? cantik kan..hehe (perasan)
sekarang pun aku masih meneruskan habit aku walaupun dah masuk diploma..semua buku aku mesti akan ada lukisan walaupun kecil.. :)

No comments:

Post a Comment